Friday 19 August 2011

{Just wanna laugh}

1)Wartawan : Apa yang menyebabkan you pilih P sebagai pasangan hidup you?                                                                       
Pengantin L : I pilih dia pasal dia baik hati dan memahami I. (sebenarnya aku pilih dia sebab muka dia cun body mantap je, besok dah tua aku blah le)
Wartawan : Apa yang menyebabkan you pilih L sebagai pasangan hidup you?
Pengantin P : I pilh dia, pasal dia seorang lelaki yang bertanggungjawab dan mengambil berat terhadap I. (sebenarnya aku pilih dia pasal dia kaya, bila aku dah kikis harta dia, aku blah le)

haahha mcm2
2)Di sebuah surau,beberapa org sdg mendirikan solat isyak berjemaah dgn diimami ketua kampung.Dlm rakaat ke3,ahli jemaah tersebut terdengar sesuatu bunyi yg amat kuat,tdk sekadar memecah keheningan mlm,malah turut mengganggu kekhusyukan solat ahli jemaah semuanya,Selesai shj memberi slm ,imam terus berkata:Siapa yg kentut tadi,sila solat semula kerana wuduknya terbatal." Pemuda yg kentut tadi pun respon;Tapi tok imam,bagaimana pula wuduk sy boleh terbatal?sedangkan sy dari awal lg tdk berwuduk?
3)Samat pegi pasar malam. die nampak ade orang jual baju. die teringat yang esok besday isteri die. so, die pergi la singgah kat gerai baju tu. die tanye, "bape harge baju ni, dik?" orang tu balas balik, "murah je bang.. lagi pon ade special offer, beli satu percume satu.." Samat dengan selambenye bercakap, "saye nak yang percume, taknak yang beli.."

hahaha ado org cmnih ke kahkah
4)Hani : Aku hairanlah kenapa orang selalu kata cinta itu buta, bukan ke orang tu yang buta?
Lyn      : Betullah tu, cuba kau tengok kat lambang cinta tu, mana ada mata, kira buta le tu....

kehkeh
5)Ayam : Kambing, pahabaq?
Kambing : Baik baq ang. tuu diia,ayam, segak kemain lagi nak p mana?
Ayam : Tadak pi mana pun. Saja nak tengok riaksi hang
Kambing : Tapi kan ayam, mcm mana pun hang berhias,ja lan tetap kaki ayam,kan?
Ayam : kutuk aku noee,hang lagi teruk dari aku baq ang!
...Kambing : Awat pulak?
Ayam : Nampak macam alim. Bela janggut . Tapi TELOQ duk nampak tergantung ! ! !
Kambing: $^%&*(&*&%&^%&^$&!!!
6)PAK ALI: kau betul2 anak yg derhaka!
ABU: bila sy derhaka pd bapak?
PAK ALI: bapak haus nk minum susu, knapa kau x berikan?
ABU: mcm mana sy nk beri,bapak MINTAK SUSU BINI sy!
PAK ALI: salahkah bapak mintak?
...ABU: memang salah pun!
PAK ALI: kau JGN BERKIRA SGT dgn bapak! dulu KAU MASIH KECIL KAU HISAP SUSU BINI bapak ada bapak kesah??
ABU: ???~i
 
 

No comments:

Post a Comment